رینا: اسپانیا هنوز دراوج نیست ولی 7ماه دیگر زمان داریم؛ گروه برزیل ساده تر از گروه ماست
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

رینا: اسپانیا هنوز دراوج نیست ولی 7ماه دیگر زمان داریم؛ گروه برزیل ساده تر از گروه ماست

ولی کسانی که الان بیشتر نگران هستند، هلندی ها، شیلیایی ها و استرالیایی ها هستند. ما با انگیزه و هیجان زیادی برای رقابت کردن مقابل این تیمها قرار خواهیم گرفت.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - په په رینا دروازه بان ذخیره ماتادورها که در حال حاضر درتیم ناپولی فوتبالش را دنبال می کند نیز در صحبت هایی به آنالیز گروه تیمش پرداخته:« گروه بی گروه سخت و پیچیده ای است ولی قهرمان بودن ما، به معنای قربانی بودن هیچ تیمی نخواهد بود. ما در گروه سختی قرار گرفتیم ولی کسانی که الان بیشتر نگران هستند، هلندی ها، شیلیایی ها و استرالیایی ها هستند. ما با انگیزه و هیجان زیادی برای رقابت کردن مقابل این تیمها قرار خواهیم گرفت.»

او در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر تیم ملی اسپانیا به سطحی که در جام جهانی 2010 داشت، نرسیده و گفت:« زمان زیادی تا آغاز جام جهانی باقی است. الان در لحظات اوج و آرمانی مان نیستیم ولی هنوز 7 ماه دیگر زمان باقی است و درطول این مدت می توان خیلی چیزها را تغییر داد. همه چیز به خودمان بستگی دارد که چطور به جام جهانی خواهیم رفت. باید بدون درنظر داشتن حریفان تلاش کنیم ودرعین حال به سه تیم دیگر گروهمان احترام زیادی بگذاریم.»

رینا در مورداحتمال رویارویی اسپانیا با برزیل درمرحله یک هشتم پایانی جام جهانی گفت:« درابتدا باید برای صعود از گروهمان تلاش کنیم و اگر بتوانیم تیم اول گروه شویم که بهتر خواهد بود. چون گروه برزیل ساده تر از گروه ماست وازهمین رو آنها شانس بیشتری برای صدرنشینی درگروهشان دارند. اگر درنهایت در دور بعد به برزیل بخوریم تا پای جان می جنگیم؛ چون راهکار دیگری نخواهیم داشت.مسیر پیش رو مسیر زیبایی است و بدون ترس از هیچ کسی می گویم که جام جهانی همیشه سخت و پیچیده است. »

رینا با مروری برخاطرات جام جهانی 2010 گفت:« سخت ترین لحظه های ما در جام جهانی پیشین دردور گروهی رقم خورد. 70 دقیقه مقابل پاراگوئه و نیم ساعت اول مقابل شیلی اصلا راحت بازی نکردیم.تیم های آمریکای جنوبی تهاجمی بازی می کنند و از نظر تاکتیکی خیلی خوب کار می کنند. باید از تجربه مان بهره ببریم و به خوبی بازیهای اخیرمان مقابل شیلی را آنالیز کنیم تا اشتباهاتمان را بهتر درک کنیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, ] [ 16:0 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2316
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2318
بازدید ماه : 54417
بازدید کل : 459163
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1